11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Η στήλη της Μαρίας Πολύζου στο Running Magazine – To No1 Portal για το τρέξιμο

Διάβασε όλα τα άρθρα της Μαρίας Πολύζου εδώ : Marathon Team Greece by Maria Polyzou

Η επιτυχία κάθε στόχου, είναι αποτέλεσμα όχι μόνο της δράσης του σώματος αλλά και της σκέψης του νου σας και τον οραματισμό σας.

Βεβαίως ένα πρέπει να είναι σημείο αφετηρίας  ανεξάρτητα με το επίπεδο και την εμπειρία του καθενός, να συνεχίσει το τρέξιμο.

Για να το πετύχει αυτό θα πρέπει να βάλεις κάποιους προσωπικούς στόχους και να προσπαθείς κάθε μέρα να βελτιώνεται.

Τα κίνητρα μας

Το να βελτιώσετε το ατομικό σας ρεκόρ είναι το καλύτερο κίνητρο για να ξεκινήσετε την προετοιμασία σας.

Φροντίστε μόνο ο στόχος που θα θέσετε να είναι ρεαλιστικός αφού το αντίθετο μπορεί να οδηγήσει σε πιθανή αποτυχία που συνοδεύεται από απογοήτευση.

Προπονηθείτε για αυτό και κρατήστε ημερολόγιο με τις προπονήσεις σας, για να βλέπετε τις επιδόσεις σας και την βελτίωση σας.

Δοκιμάστε με τον προπονητή σας να κάνετε ένα τεστ και να χρονομετρηθείτε σε μία απόσταση που θα επιλέξετε. Έτσι θα νιώσετε σαφώς ασφάλεια ότι μπορείτε να τερματίσετε μία απόσταση που έχετε βάλει στο μυαλό σας, και αυτό θα σας βγάλει από το άγχος της απόστασης και του αγώνος.

Διάβασε Επίσης : Γιατί χρειάζεσαι προπονητή στο τρέξιμο

   Προσπαθήστε να χάσετε λίγο βάρος από το σώμα σας. Θα σας βοηθήσει να νιώσετε καλύτερα και το σίγουρο είναι ότι θα τρέχετε πιο γρήγορα.  Βάλτε έναν ξεκάθαρο και ρεαλιστικό στόχο και ορίστε ένα χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο θα θέλατε να χάσετε συγκεκριμένο αριθμό κιλών, π.χ. δυο  κιλά το μήνα. Με αυτόν τον τρόπο θα αποδειχθείτε πιο συνεπείς ενώ θα έχετε σίγουρα καλύτερο αποτέλεσμα αφού τα κιλά πρέπει πάντα να χάνονται σταδιακά.

Διάβασε Επίσης : 45 άρθρα για απώλεια βάρους

Η προπόνηση που χρειάζεστε για την καύση του λίπους είναι αργό τρέξιμο και προπονήσεις με πιο υψηλές εντάσεις που απαιτούν μεγάλη κατανάλωση θερμίδων τόσο κατά τη διάρκειά τους όσο και μετά.

 

Η ενασχόληση με το τρέξιμο πραγματικά μπορεί να αποτελέσει την απαρχή για μία νέα ζωή. Όχι, δεν λέμε να αλλάξετε τα πάντα αλλά υπάρχουν κάποιες κακές συνήθειες τις οποίες η συστηματική άσκηση θα σας βοηθήσει να περιορίσετε και, γιατί όχι, να σταματήσετε.

Παράλληλα, θα αναζωογονήσει τόσο το μυαλό όσο και το πνεύμα ενώ με τον καιρό θα σας κάνει να μείνετε μακριά από τις κακές συνήθειες όπως το φαγητό, το κάπνισμα και το αλκοόλ.

Διάβασε επίσης : Το τρέξιμο διατηρεί σε φόρμα το μυαλό

Η συμμετοχή στο ομαδικό τρέξιμο , είναι πολύ σημαντική καθώς μας βοηθάει να βελτιωνόμαστε , να παίρνουμε δύναμη ο ένας από τον άλλον και έτσι να πετύχουμε τον δικό μας στόχο.

Βάλτε στο μυαλό σας ένα και μόνο πράγμα και δουλέψτε πάνω σε αυτό. Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο και το σώμα σας έχει τεράστια δύναμη για να πετύχει και η ψυχή σας θα σας δίνει τόση δύναμη όση χρειάζεστε για να ζήσετε το προσωπικό σας ΆΘΛΟ!

 

Μαρία Πολύζου

 

Προπονήτρια δρόμων αντοχής.

Πρωταθλήτρια και κάτοχος του

Ρεκόρ Ελλάδος στο

Μαραθώνιο δρόμο (2:33:40)

Φειδιππίδειος Άθλος Αθήνα –Σπάρτη- Αθήνα 524 χλμ.

www.marathonteamgreece.gr