Γράψου τώρα στο Newsletter και τρέξε με το Running Magazine με καθημερινά άρθρα για τρέξιμο, αγώνες και αποτελέσματα
Please wait...
Γίνε φίλος της μεγαλύτερης δρομικής παρέας στο Facebook εδώ!

Μην το χάσεις : Ανάλυση διαδρομής του Μαραθωνίου της Αθήνας χιλιόμετρο-χιλιόμετρο με εικόνες και συμβουλές

Ήρθε το καλοκαίρι – Τρέξιμο στην Άμμο από την πρωταθλήτρια, κάτοχο του ρεκόρ Μαραθωνίου δρόμου Μαρία Πολύζου

Η Μαρία Πολύζου γράφει στο Running Magazine – η στήλη της – Marathon Team Greece by Maria Polyzoy

Τρέξιμο στην Άμμο : Είναι από τις καλύτερες μορφές άσκησης, εφόσον φυσικά γίνεται σωστά. Είναι πολύ ωραίο, να ξυπνήσεις το πρωί,  και να ξεκινήσεις την μέρα σου με το τρέξιμο στην άμμο. Η ομορφιά να βλέπεις τον ορίζοντα της θάλασσας και να απολαμβάνεις το τρέξιμο που αγαπάς ‘είναι υπέροχο και ταυτόχρονα έχεις πολλά οφέλη.
Πως πρέπει να τρέχετε στην άμμο;

 

Πολύ βασικό είναι να προσπαθείτε να τρέχετε σε στεγνή άμμο και στο σημείο όπου η επιφάνεια είναι επίπεδη.

 

Προσοχή στην κλίση Αποφύγετε να κάνετε τζόκινγκ σε έντονα κεκλιμένο επίπεδο στην άμμο όταν έχει μια κλίση προς τη θάλασσα) για αρκετή ώρα.

Σίγουρα το πιο πιθανόν είναι σε αυτό το σημείο να βουλιάζετε περισσότερο, και να κουράζεστε πιο πολύ, όμως μην απογοητεύεστε. Μικρύνετε το διασκελισμό σας, και τρέξετε πιο χαλαρά. Δεν πειράζει. Έχετε πολλά οφέλη από αυτήν την προπόνηση.   Θα δυναμώσετε τους μύες σας, τις γάμπες σας, τους αστραγάλους, και γενικά όλο το μυικό σύστημα.

Επίσης θα κάψετε περισσότερες θερμίδες.

Λόγω ότι το καλοκαίρι είναι μία περίοδος γενικής προετοιμασίας και φυσικής κατάστασης, το τρέξιμο στην άμμο αυτήν την περίοδο, αποτελεί ένα ιδανικό τρόπο ενδυνάμωσης για τους δρομείς!

 

Τι να προσέξετε
Με ή χωρίς παπούτσια;

Ιδανικά θα σας πρότεινα τα εξής: Καθορίστε την απόσταση που θέλετε να διανύσετε. Κάντε κάποιες ασκήσεις διατάσεων νωρίτερα και ξεκινήστε το τρέξιμο σας με παπούτσια.

Τρέξτε περίπου για μισή ώρα με παπούτσια, έπειτα βγάλτε τα παπούτσια και μπείτε μέσα στο νερό σε σημείο που σας επιτρέπει να τρέξετε. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε ένα νέο τρόπο ενδυνάμωσης, ο οποίος μάλιστα δεν θα έχει κραδασμούς, όπως το τρέξιμο στην άμμο χωρίς παπούτσια , που πολλές φορές μπορεί να προκαλέσει ενοχλήσεις έως και πόνους στις κνήμες, ακόμα και ερεθισμό του αχίλλειου τένοντα.

Προστατευτείτε από τον ήλιο Αφού θα περπατάτε στον ήλιο, φορέστε καπέλο και γυαλιά ηλίου και χρησιμοποιήστε αντηλιακό. Και βέβαια, αν ζεσταθείτε πολύ, έχετε το καλύτερο δροσιστικό δίπλα σας -βουτάτε κατευθείαν στη θάλασσα.
 
Για να μην πιαστείτε
Ειδικά αν έχετε καιρό ή δεν έχετε ποτέ περπατήσει αρκετά στην άμμο, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα νιώσετε κάποιο πιάσιμο ή κόπωση στις γάμπες, τους αχίλλειους και ίσως και τους μηρούς.

Τι μπορείτε να κάνετε;
Πολύ καλές διατάσεις για τις γάμπες σας!

Θα σας πρότεινα επίσης, το τρέξιμο στην άμμο να το κάνετε δύο φορές την εβδομάδα  όχι περισσότερο.

Με αθλητικούς χαιρετισμούς

MARATHON TEAM GREECE

by Maria Polyzou

NOTHING IS IMPOSSIBLE

 

Προπονήτρια δρόμων αντοχής.

Πρωταθλήτρια και κάτοχος του

Ρεκόρ Ελλάδος στο

Μαραθώνιο δρόμο (2:33:40)

Φειδιππίδειος Άθλος Αθήνα –Σπάρτη-  Τύμβος  Μαραθώνα 524 χλμ.

www.marathonteamgreece.gr