Συμβουλές μετά το τέλος του Μαραθωνίου της Αθήνας από τη Μαρία Πολύζου

Όσο καλύτερη γίνει η αποθεραπεία μετά τον μαραθώνιο τόσο πιο εύκολη θα είναι για τον δρομέα η αποκατάσταση του.
Αργά ή γρήγορα οι μυϊκές κακώσεις θα αποκατασταθούν αρκεί να μεσολαβήσει το κατάλληλο διάστημα και οι ανάλογες ενέργειες.

Featured Spce

ADD
Γράψου τώρα στο Newsletter και τρέξε με το Running Magazine με καθημερινά άρθρα για τρέξιμο, αγώνες και αποτελέσματα
Please wait...

Βιταμίνες για δρομείς : Πακέτο 3πλής δύναμης για το τρέξιμο από την Natural Doctor

Οδηγίες

  1. Αμέσως μετά τον αγώνα μην αποφύγετε το περπάτημα.
  2. Εάν δεν υπάρξουν τραυματισμοί στον αγώνα καλό είναι την επομένη ημέρα να κάνουμε ένα χαλαρό τρέξιμο, τα μυϊκά «σφιξίματα» θα υποχωρήσουν πολύ πιο εύκολα.
  3. Τα πρώτα εικοσιτετράωρα θα πρέπει να αναπληρωθούν όλα τα χαμένα υγρά του αγώνα.
  4. Η διατροφή τις ημέρες μετά τη μαραθώνια διαδρομή θα πρέπει να είναι υπερπλήρης. Οι αποθήκες γλυκογόνου έχουν σχεδόν αδειάσει και οι μικροτραυματισμοί απαιτούν άφθονη πρωτεΐνη.
  5. Μετά από μια τόσο απαιτητική προσπάθεια θα πρέπει να υπάρξει ένα μικρό διάστημα πλήρους αποχής από τις προπονήσεις. Ο φόβος του σωματικού αλλά και του ψυχολογικού κορεσμού είναι ιδιαίτερα μεγάλος μετά από τέτοιες υπερ-προσπάθειες.

 

Με αθλητικούς χαιρετισμούς
MARATHON TEAM GREECE
by Maria Polyzou
Προπονήτρια δρόμων αντοχής.
Πρωταθλήτρια και κάτοχος του
Ρεκόρ Ελλάδος στο Μαραθώνιο δρόμο (2:33:40)
Φειδιππίδειος Άθλος Αθήνα –Σπάρτη- Αθήνα 524 χλμ.