Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Σίγουρα θα έχεις ακούσει πως είναι κακό να πίνεις νερό (ή άλλα υγρά) την ώρα του φαγητού. Είναι πράγματι αλήθεια; Στην πραγματικότητα, ισχύει το αντίθετο. Είναι πολύ καλό να έχεις ένα ποτήρι νερό δίπλα σου την ώρα που τρως. Κάποιοι ισχυρίζονται πως η κατανάλωση υγρών μαζί με το φαγητό, αραιώνει τα υγρά της χολής και τα στομαχικά υγρά που χρειάζονται για να γίνουν οι διασπάσεις και η απορρόφηση των διατροφικών στοιχείων. Όμως η κατανάλωση νερού βοηθάει το στομάχι σου να υγροποιήσει την τροφή ώστε να διευκολυνθεί η πέψη και η απορρόφηση των διατροφικών στοιχείων. Επίσης προλαμβάνει την δυσκοιλιότητα και τα φουσκώματα, κρατώντας το πεπτικό σου σύστημα με την απαραίτητη λίπανση.

Η κατανάλωση νερού μαζί με τα γεύματα σου μπορεί επίσης να σε αποτρέψει από μια πιθανή υπερκατανάλωση τροφής, αφού σε βοηθάει να νιώσεις πλήρης γρηγορότερα και σε ενθαρρύνει να κάνεις διαλείμματα από το φαγητό σου και σε αναγκάζει να καθυστερείς και να δέχεσαι σήματα πληρότητας από τον οργανισμό σου.

Συγγραφέας: Roshini Rajapaksa, MD , assistant professor of medicine at the NYU School of Medicine

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine