11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Ο καφές μοιάζει περισσότερο με υπερτροφή. Περιέχει απαραίτητα μέταλλα και αντιοξειδωτικά, προωθεί την μεταβολική υγεία και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε καφεΐνη, η οποία εκτοξεύει τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού.

Μια Γερμανική έρευνα με επικεφαλή την Kerstin Kempf, έδειξε ότι η κατανάλωση καφέ, μείωσε τις ενδείξεις φλεγμονής στον οργανισμό και αύξησε την HDL (την καλή χοληστερόλη) – και τα δύο μειώνουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου. Κατά την διάρκεια της έρευνας, άνθρωποι που κατανάλωναν καθημερινά καφέ, έκοψαν τον καφέ τον 1ο μήνα, έπιναν 4 φλιτζάνια καφέ τον 2ο μήνα και 8 φλιτζάνια καφέ τον 3ο μήνα. Οι δείκτες φλεγμονής στο αίμα μειώθηκαν έως και 18% και η HDL αυξήθηκε έως και 8%, καθώς έπιναν περισσότερο καφέ. Ο καφές επίσης αύξησε και τα επίπεδα αντιοξειδωτικών που προστατεύουν τα κύτταρα από τις ελεύθερες ρίζες. Η κατανάλωση καφέ δεν παρατηρήθηκε ότι είχε ρυθμιστικό χαρακτήρα του ζαχάρου στο αίμα.

 

 

Πηγή:  American Journal Clinical Nutrition, 91: 950-957