Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Ο καφές μοιάζει περισσότερο με υπερτροφή. Περιέχει απαραίτητα μέταλλα και αντιοξειδωτικά, προωθεί την μεταβολική υγεία και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε καφεΐνη, η οποία εκτοξεύει τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού.

Μια Γερμανική έρευνα με επικεφαλή την Kerstin Kempf, έδειξε ότι η κατανάλωση καφέ, μείωσε τις ενδείξεις φλεγμονής στον οργανισμό και αύξησε την HDL (την καλή χοληστερόλη) – και τα δύο μειώνουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου. Κατά την διάρκεια της έρευνας, άνθρωποι που κατανάλωναν καθημερινά καφέ, έκοψαν τον καφέ τον 1ο μήνα, έπιναν 4 φλιτζάνια καφέ τον 2ο μήνα και 8 φλιτζάνια καφέ τον 3ο μήνα. Οι δείκτες φλεγμονής στο αίμα μειώθηκαν έως και 18% και η HDL αυξήθηκε έως και 8%, καθώς έπιναν περισσότερο καφέ. Ο καφές επίσης αύξησε και τα επίπεδα αντιοξειδωτικών που προστατεύουν τα κύτταρα από τις ελεύθερες ρίζες. Η κατανάλωση καφέ δεν παρατηρήθηκε ότι είχε ρυθμιστικό χαρακτήρα του ζαχάρου στο αίμα.

 

 

Πηγή:  American Journal Clinical Nutrition, 91: 950-957