Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

1. Κάνε Ζέσταμα

Ένα καλό ζέσταμα θα αποτρέψει πολλών ειδών προβλήματα τα οποία θα σαμποτάρουν το τρέξιμο σου.

Όσο αναγκαίο είναι το ζέσταμα τόσο αναγκαία είναι και η αποθεραπεία ( cool down running ) για τουλάχιστον πέντε λεπτά μετά το τρέξιμο σου

2. Τρέξε με συνδυασμό Τρέξιμο / Περπάτημα

Μην πιέζεις τον εαυτό σου να τρέξει συνεχόμενα .. με ένα συνδυασμό τρέξιμο / περπάτημα θα καταφέρεις να καλύψεις μεγαλύτερη απόσταση.

Μην υποτιμάς το περπάτημα γιατί είναι εξίσου ευεργετική άσκηση με το τρέξιμο

3. Τρέξε Έξω

Ας το παραδεχτούμε. Ο διάδρομος καλός , χρυσός .. αλλά είναι βαρετός!!

Πιο πολύ μας βοηθάει για τη διαλειμματική προπόνηση. Ο καθαρός αέρας , οι μεταβολές του τοπίου και οι διαφορετικές διαδρομές θα σε βοηθήσουν να καλύψεις χιλιόμετρα χωρίς να το καταλάβεις.

4. Τρέξε με Παρέα

Πολλοί newbies του είδους βαριούνται εύκολα όταν τρέχουν μόνοι τους. Κάποιοι από αυτούς δεν πηγαίνουν καν για τρέξιμο αν δεν έχουν παρέα. Αν είσαι στην αρχή , μη χάνεις το πρόγραμμα σου..πίεζε τους φίλους σου να πηγαίνετε συχνά.

Τώρα ειδικά που ανοίγει ο καιρός , είναι ότι καλύτερο.

5. Τρέξε σε ήπιο ρυθμό

Πολλοί δρομείς τα παρατάνε εύκολα πριν φτάσουν το χιλιομετρικό τους στόχο γιατί τρέχουν πολύ γρήγορα. Το τρέξιμο είναι τρόπος ζωής και όχι ανταγωνισμός!

Ξεκίνησε να τρέχεις σε ένα ρυθμό που να μπορείς να μιλάς με τον άλλον ( περίπου 7 με 8 λεπτά / χιλιόμετρο ).

6. Πρόσθεσε Ασκήσεις Ενδυνάμωσης

Δες εδώ ολόκληρη κατηγορία για ασκήσεις ενδυνάμωσης για δρομείς
Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης για δρομείς είναι το ευαγγέλιο του δρομέα. Πρόσθεσε τες τώρα και θα δεις διαφορές στην απόδοση σου.
Όσο πιο δυνατά είναι τα πόδια σου , τόσο μεγαλύτερη απόσταση μπορείς να καλύψεις

7.  Πάλεψε με τον ίδιο σου τον εαυτό

7 χαρακτηριστικά ενός ψυχικά δυνατού δρομέα – Εσύ πόσα από αυτά έχεις;;