Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Η καφεΐνη συνέχεια αναφέρεται σε άρθρα ότι μπορεί να βελτιώσει την απόδοση στην αντοχή

Συνεπώς , αυτό σημαίνει ότι θα έχεις και καλύτερους χρόνους σωστά; Μη βιάζεσαι, έρχεται η έρευνα από το Nutrients

6 δρομείς με μέσο όρο 15 λεπτά στα 5χλμ πραγματοποίησαν δοκιμές στο διάδρομο έχοντας καταναλώσει τα παρακάτω προϊόντα

1) Ενεργειακό Ποτό με 80mg καφεΐνη

2) Ενεργειακό Ποτό με 140mg καφεΐνη

3) Placebo Ενεργειακό Ποτό με 0mg καφεΐνη ( Ένα ενεργειακό ποτό που νομίζεις ότι έχει καφεΐνη ενώ ουσιαστικά δεν έχει )

5 λεπτά μετά την κατανάλωση των ενεργειακών ποτών στην εκάστοτε περίπτωση, οι δρομείς έκαναν 10λεπτά ζέσταμα και ανέβηκαν στο διάδρομο για να τρέξουν τα 5χλμ όσο πιο γρήγορα μπορούν.

Αποτελέσματα

α) Με το Ενεργειακό Ποτό Νο1 – Μ.Ο. χρόνου : 17 λεπτά και 33 δευτερόλεπτα

β) Με το Ενεργειακό Ποτό Νο2 – Μ.Ο. χρόνου : 17 λεπτά και 51 δευτερόλεπτα

γ) Με το Placebo Ενεργειακό Ποτό Νο3 – Μ.). χρόνου : 17 λεπτά και 26 δευτερόλεπτα

Είναι άξιο αναφοράς ότι οι περισσότερες έρευνες σε σχέση με την καφεΐνη και την αντοχή στην απόδοση εστιάζουν στο να αυξήσουν τη διάρκεια της άσκησης και δεν εστιάζουν σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα ή αποστάσεις.

Διαβάζοντας αρκετά άρθρα για την καφεΐνη όλα τα στοιχεία συνηγορούν ότι βοηθάει .. αλλά όσο υπάρχει αυτή η έρευνα υπάρχει και μία αντίθετη φωνή μέσα στην πολυφωνία που αξίζει να προσέξουμε!