11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Η άσκηση μπορεί να γίνει και χωρίς αλτήρες ή με μία μπάλα στο χέρι!

Πάρε ένα αλτήρα 5-10 kg στο δεξί σου χέρι και στάσου όρθιος, πατώντας στο αριστερό πόδι με το αριστερό γόνατο ελαφρά λυγισμένο. Χαμήλωσε τον αλτήρα προς το έδαφος, έχοντας το δεξί σου χέρι τεντωμένο μπροστά σου, ανασηκώνοντας παράλληλα και το δεξί σου πόδι προς τα πίσω, τεντωμένο. Προσπάθησε να έχεις το κεφάλι σου σηκωμένο ώστε ο αυχένας σου, η σπονδυλική σου στήλη και το τεντωμένο σου πόδι να βρίσκονται σε μια ευθεία. Όταν ο αλτήρας φτάσει κοντά στο έδαφος, είναι η στιγμή που το σώμα σου σχηματίζει το γράμμα “Τ”, επέστρεψε στην αρχική, όρθια θέση σου. Αυτή είναι μια επανάληψη. Εκτέλεσε την άσκηση με 10 επαναλήψεις για το κάθε πόδι.

Δες εδώ περισσότερες ασκήσεις για τετρακεφάλους