Πρόγραμμα Προπόνησης Μαραθωνίου για Προχωρημένους #1: Πρόγραμμα 18 εβδομάδων

Γράψου στο Newsletter για να μη χάνεις τα σημαντικότερα άρθρα για το τρέξιμο , αποτελέσματα αγώνων και νέους αγώνες

Please wait...

Ήρθε το πρόγραμμα Προπόνησης Μαραθωνίου για Προχωρημένουςσε 18 εβδομάδες!

Προγράμματα προπόνησης για αρχάριους – 1 μίλι = 1.600m

Επεξηγήσεις για τις ταχύτητες στο παρακάτω άρθρο – Ασκήσεις Ταχύτητας για Αρχάριους

Διάβασε Επίσης : Πρόσθεσε Ασκήσεις Ταχύτητας στην προπόνηση σου για το Μαραθώνιο

Διάβασε Επίσης : Πρόγραμμα Προπόνησης για κάτω από 1 ώρα στα 10km στο Μαραθώνιο της Αθήνας

training plan marathonios

Author: Running Magazine Admin

Login

Lost your password?