Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Ήρθε το πρόγραμμα Προπόνησης Μαραθωνίου για Προχωρημένουςσε 18 εβδομάδες!

Featured Spce

ADD

Βιταμίνες για δρομείς : 15% έκπτωση στην πολυβιταμίνη για το τρέξιμο από την Natural Doctor

Προγράμματα προπόνησης για αρχάριους – 1 μίλι = 1.600m

Επεξηγήσεις για τις ταχύτητες στο παρακάτω άρθρο – Ασκήσεις Ταχύτητας για Αρχάριους

Διάβασε Επίσης : Πρόσθεσε Ασκήσεις Ταχύτητας στην προπόνηση σου για το Μαραθώνιο



Διάβασε Επίσης : Πρόγραμμα Προπόνησης για κάτω από 1 ώρα στα 10km στο Μαραθώνιο της Αθήνας

training plan marathonios