Η παρακάτω άσκηση βελτιώνει την δύναμη όλου του κορμού σου, συμπεριλαμβανομένων των κάτω και των πλάγιων κοιλιακών. Εκτελώντας τα αντίστροφα ροκανίσματα σε σταυροπόδι, θα εξασφαλίσεις την μυική ανάπτυξη που θα δώσει ισορροπία στο σώμα σου.

Εκτέλεση:

1068_A

Ξάπλωσε με την πλάτη σου να ακουμπάει στο  έδαφος, τα γόνατα λυγισμένα και τα πόδια να  πατάνε στο έδαφος. Ανέβασε το ένα σου πόδι πάνω στο άλλο, ανοιχτά, ώστε ο αστράγαλος  να ακουμπάει ακριβώς πάνω από το γόνατο. Με τα χέρια σου πάνω από το κεφάλι σου, κρατήσου από κάποιο σταθερό σημείο, όπως ένας πάγκος (1).
1068_B

Ανασήκωσε την λεκάνη σου από το έδαφος και οδήγησε τα πόδια σου όσο πιο κοντά μπορείς στο στήθος σου ενώ παράλληλα διατηρείς το σταυροπόδι (2). Μείνε όσο μπορείς και μετά επέστρεψε στην αρχική σου θέση.

 

Συμβουλές:

1) Σφίξε τον κορμό σου καθ όλη την διάρκεια της άσκησης.

2) Μην χρησιμοποιείς τα πόδια σου αλλά τους κοιλιακούς σου για να εκτελέσεις την άσκηση.

3) Κράτα τον αυχένα σου σε μια ευθείς με το υπόλοιπο σώμα σου για να αποφύγεις επικείμενους τραυματισμούς.