11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Κι όμως τα βάρη είναι για τις γυναίκες!

1. Πιο αποτελεσματική καύση λίπους

Νομίζεiς ότι τα βάρη είναι για όσες θέλουν να φοράνε τα κοντά;

Ο κόσμος μπερδεύεται και νομίζει ότι τα βάρη είναι μόνο για να πάρεις όγκο. Τελείως λάθος! Το μεγάλο πλεονέκτημα της άσκσησης με βάρη είναι ότι το σώμα σου αποκτά την ικανότητα να καίει λίπος κατά τη διάρκεια και μετά την προπόνηση

2. Περισσότεροι μύες = περισσότερες θερμίδες που πρέπει να ξοδευτούν

Όταν αυξάνεις την μυική σου μάζα και δύναμη η ανάγκη σε θερμίδες είναι περισσότερες.Οι μύες σου συνεισφέρουν σε κάθε κίνηση και στην καύση θερμίδων στο τέλος της κάθε ημέρας. Όταν κάθεσαι καις λιγότερο από το όταν περπατάς και καις περισσότερο όταν κάνεις προπόνηση.

3. Καμπύλες

Το τρέξιμο ταυτόχρονα με τα βάρη θα σε βοηθήσει να αναπτύξεις τη μυική σου μάζα και να χάσεις το λίπος. Τότε οι ομορφότερες καμπύλες είναι δικές σου

4. Καλύτερη ποιότητα ύπνου

Η άσκηση με βάρη βοηθάει δραστικά την ποιότητα του ύπνου σου. Κοιμήσου πιο γρήγορα , βαθύτερα και με λιγότερα ξυπνήματα κατά τη διάρκεια της νύχτας

5. Αυξημένη Ενέργεια

Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω , η προπόνηση με αντιστάσεις αυξάνει τις ανάγκες του οργανισμού να ξοδέψει ενέργεια κατά τη διάρκεια που ασκείσαι. Το απόγευμα πιάσε ένα barbell και όχι ένα ποτήρι απογευματικού καφέ.

6. Υγεία της Καρδιάς

Η άσκηση με βάρη μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδειακού επεισοδίου ώντας αποδεδειγμένη μορφή άσκησης για τη μείωση του ρίσκου από την American Heart Association

7.Υγεία των οστών

Όσο μεγαλώνεις τόσο αυξάνεται ο κίνδυνος να χάσεις οστική και μυική μάζα. Οι γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση έχουν μεγαλύτερο ρίσκο οστεοπόρωσης διότι το σώμα δε συγκρατεί οιστρογόνα.Η άσκηση με αντιστάσεις είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να καταπολεμήσεις την απώλεια οστικής μάζας και να μειώσεις τον κίνδυνο της οστεοπόρωσης

8. Ανακούφιση από το άγχος

Η άσκηση είναι ο ομορφότερος τρόπος να διαχειριστείς το άγχος. Οι γυναίκες με τακτική προπόνηση ενδυνάμωσης τείνουν να διαχειρίζονται καλύτερα το άγχος τους αντιδρώντας καλύτερα σε στρεσογόνες καταστάσεις.

 

Κυρίες μου με άλλα λόγια … κάντε βάρη!

 

Πηγή : ProjectNext