11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

1.  Ξεκίνα Με Περπάτημα.

Πολλοί νέοι νομίζουν ότι θα ξεκινήσουν το τρέξιμο και αμέσως θα γράφουν χιλιόμετρα. Όχι δεν είναι έτσι, ξεκίνα με περπάτημα και σιγά σιγά το τρέξιμο!

Διάβασε επίσης : Πως να ξεκινήσεις το περπάτημα

2. Μπες στην Αναλογία Τρέξιμο/Περπάτημα

30 δευτερόλεπτα τρέξιμο και 1 λεπτό περπάτημα. Μπες στους ρυθμούς σου σιγα σιγά. 30 λεπτά άσκησης κάθε μέρα θα σε απογειώσει σε λίγο καιρό!

Διάβασε επίσης : Για αρχάριους – Πως να ξεκινήσεις το τρέξιμο

3. Κρατήσου Χαλαρά

Υπενθύμισε στον νέο να κάνει τις διαλειμματικές του σε χαμηλό ρυθμό. Να τρέχεις με τέτοιο ρυθμό ώστε να μπορείς να μιλάς με ολοκληρωμένες προτάσεις όταν τρέχεις. Αν δεις και δεν μπορείς να αναπνεύσεις εύκολα..χαλάρωσε!

4. Μοιράσου τις πηγές που διαβάζεις για το τρέξιμο

Δώστου να διαβάσει βιβλία για το τρέξιμο ή μερικά προγράμματα για αρχάριους μέχρι τα 5 km ή 10 km

Διάβασε επίσης : Πρόγραμμα προπόνησης 10km – Από τον καναπέ στα 10km

5. Τρέξε Μαζί του έναν Αγώνα

Σε έναν αγώνα πχ 5km τρέξε παρέα με το φίλο/η σου. Θυσίασε το χρόνο που μπορεί να κάνεις και τρέξτε παρέα για να μη νιώθει μόνος στην πρώτη του προσπάθεια

6. Βοήθησε τον με τα αξεσουάρ και τα παπούτσια

Εξήγησε του ποια είναι τα σωστά παπούτσια ανάλογα με το βάδισμα του , εξήγησε του τι κάνει ο παλμογράφος , οι κάλτσες συμπίεσης κτλ κτλ

7. Running Buddy

Τρέξε μαζί του/της μερικές φορές παρέα. Στο ρυθμό το δικό του/της. Μην προσπαθήσεις να δείξεις πόσο καλός δρομέας είσαι γιατί το πιο πιθανό είναι να τον απογοητεύσεις και να σταματήσει κάθε προσπάθεια

8. Γιορτάστε μαζί τα κατορθώματα του

Θυμάσαι πως ήταν όταν έτρεξες το πρώτο σου 1km χωρίς να περπατήσεις. Μετέφερε τον ενθουσιασμό σου στο νέο δρομέα για να μη χάνει το κίνητρο του. Θέσε τον επόμενο στόχο και παρότρυνε τον να τον πιάσει!

9. Μίλησε του για τα λάθη σου

Πες του όλα τα λάθη που έκανες για να τα αποφύγει κι αυτός. Δώστου παραδείγματα που σου έτυχαν εσένα για να μην τα πάθει κι αυτός