Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Σίγουρα έχεις βρεθεί στην στιγμή που θες κάτι να φας πριν το γεύμα, ένα ξαφνικό αίσθημα πείνας για κάτι γλυκό, η ανάγκη για κάτι μικρό και γρήγορο, που θα σου δώσει ενέργεια, πριν την προπόνηση. Η λύση είναι ένα μικρό σνακ που δεν θα σου δώσει πολλές θερμίδες. Το πρόβλημα με τα σνακ είναι πως καμιά φορά μπορεί να έχουν τόσες θερμίδες όσες ένα πλήρες γεύμα. Διάβασε παρακάτω πως μπορείς, με υγιεινό και χωρίς πολλές θερμίδες τρόπο, να μειώσεις την πείνα σου χωρίς να πάρεις άχρηστες θερμίδες.

Featured Spce

ADD

Βιταμίνες για δρομείς : 20% έκπτωση στην πολυβιταμίνη για το τρέξιμο από την Natural Doctor ενόψει των μεγάλων αγώνων δρόμου/βουνού

Γλυκά Σνακ (συνέχεια)

21) Φουρνιστά μήλα. 1 μεσαίου μεγέθους μήλο, με τον πυρήνα και τα κουκούτσια του βγαλμένα, γεμιστό με 1 κουταλάκι του γλυκού μαύρη ζάχαρη και κανέλα. Βάλε στον φούρνο μέχρι να ροδίσει

22) Φρουτένιες Βάφλες. Μια παγωμένη πολύσπορη βάφλα, ψημένη, με επικάλυψη 1/4 φλιτζάνι διάφορα φρέσκα μούρα

23) Γλυκά κράκερ. 2 κράκερ ολικής άλεσης με ένα ψημένο marshmallow και ένα κομματάκι μαύρη σοκολάτα.

24) Κράκερ με κανέλα και φυστικοβούτυρο. 2 κράκερ ολικής άλεσης με 1 κουταλάκι του γλυκού φυστικοβούτυρο, πασπαλισμένα με κανέλα.



25) Γάλα με δημητριακά. 1/2 φλιτζάνι δημητριακά ολικής άλεσης με 1/2 φλιτζάνι αποβουτυρωμένο γάλα με χαμηλά λιπαρά.

26) Γάλα με μπισκότα. 3 μπισκότα τύπου digestive με 1/2 αποβουτυρωμένο γάλα με χαμηλά λιπαρά.

27) Ζεστός μηλίτης. 30 ml μηλίτη, πασπαλισμένο με κανέλα και μοσχοκάρυδο

28) Σορμπέ εσπεριδοειδών. 1/2 φλιτζάνι σορμπέ lime (περίπου 1 scoop παγωτού) με 1/2 ακτινίδιο σε ροδέλες.

29) Καφές latte. 40 ml αφρόγαλα με 1 δόση espresso.

30) Ζελεδάκια. 20 ζελεδάκια περίπου (παρόλο που δεν το συνιστούμε).

31) Αχλάδι με marshmallow. 1/2 αχλάδι κομμένο σε κυβάκια με επικάλυψη 1 κουταλιά της σούπας λιωμένο marshmallow.

32) Σεικ Πρωτεΐνης. Ένα scoop πρωτεΐνης ορού γάλακτος με 200 ml νερού

33) Γρανίτα. 40 ml παγωμένης λεμονάδας με τριμμένο πάγο

34) Πατατάκια μήλου. 1 μεσαίο μήλο σε ψιλές ροδέλες, ψημένες για περίπου 2 ώρες σε χαμηλή θερμοκρασία ώστε να αφυδατωθούν και να γίνουν τραγανές. Πασπάλισε με κανέλα για καλύτερη γεύση.