Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

6 Λάθη Ενυδάτωσης Πριν και Κατά τη Διάρκεια του Αγώνα

Πίνεις πολύ νερό Πριν τον Αγώνα

Μερικοί Δρομείς πιστεύουν ότι είναι καμήλες. Πίνουν πολύ νερό ή sports drinks πριν την αρχή του αγώνα κάνοντας την υπόθεση ότι θα αποθηκεύσουν νερό και έτσι δε θα χρειάζονται κατά τη διάρκεια του αγώνα ελαχιστοποιώντας την απώλεια υγρών. Δυστυχώς όμως δεν είναι έτσι κατασκευασμένο το ανθρώπινο σώμα! Το μόνο που θα κερδίσεις θα είναι μερικά “Pit-Stop” στις χημικές τουαλέτες!

Πιες όσα υγρά χρειάζονται και μην πιεις υγρά 45 λεπτά πριν τον αγώνα

 

Πίνεις πολύ νερό κατά τη διάρκεια του Αγώνα

Για δεκαετίες οι δρομείς πίστευαν ότι οποιαδήποτε μορφή αφυδάτωσης έχει αρνητική επίδραση στην απόδοση του και αυξάνει το ρίσκο θερμοπληξίας, έτσι “τους είπαν” να πίνουν όσο περισσότερο νερό μπορούν για να αποφύγουν την αφυδάτωση. Όμως το ανθρώπινο σώμα δεν είναι σχεδιασμένο ώστε να μπορεί να απορροφήσει μεγάλες ποσότητες υγρών κατά τη διάρκεια του τρεξίματος.

Το ιδανικό είναι να πίνεις όσο νερό θα σε ξεδιψάσει και όχι περισσότερο.

 

Κουβαλάς τα δικά σου υγρά

Έχεις δει κανέναν αθλητή που κέρδισε το Μαραθώνιο να κουβαλάει νερό μαζί του στη μέση σε ειδική θήκη; ( Και δεν μιλάμε για το βουνό , το τονίζουμε )

Αν έχεις πχ 500ml νερού επάνω σου , έχεις μισό κιλό που σε επιβαρύνει και κατ’επέκτασιν σε επιβραδύνει!

Οι σταθμοί ανεφοδιασμού σε κάθε αγώνα που σέβεται τον εαυτό του, είναι αρκετοί και δε χρειάζεσαι περισσότερο!

 

Πίνεις ένα Sport Drink που δεν έχεις ξαναπιεί ποτέ

Κάποιοι δρομείς έχουν το λεγόμενο “σιδερένιο” στομάχι και ότι και να πιουν δεν παθαίνουν τίποτα! Αν είσαι όμως στην κατηγορία που δεν αντέχει και πολλά πολλά μη ρισκάρεις κάθε promotion ενεργειακών ή ισοτονικών ποτών πριν τον αγώνα .. Μπορεί να αποβεί μοιραίο

 

Πίνεις υγρά σε αγώνες λιγότερους από 1 ώρα

Έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση υγρών κατά τη διάρκεια των αγώνων δε βοηθάει στην απόδοση εκτός αν ο αγώνας είναι για περισσότερη από 1 ώρα! Το όριο συνήθως ( αν το terrain είναι εύκολο ) τίθεται στα 90 λεπτά. Οπότε όταν τρέχεις 5άρια μην πίνεις το νερό που σου προσφέρουν. Δεν το χρειάζεσαι!