11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Ασκήσεις Στήθους – Ένα μεγάλο κεφάλαιο – Όπως τα έχουμε ξαναπεί, δυνατότερος κορμός => Δυνατότερος στο Τρέξιμο

Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στην Εκτέλεση των Ασκήσεων. Δες τα Video και προσοχή στην εκτέλεση ώστε να μη τραυματιστείς!

1) Πιέσεις Με αλτήρες σε επικλινή

 

2) Πιέσεις με Μπάρα σε Πάγκο

3) Πιέσης με Αλτήρες σε Μπάλα

4) Επικλινείς Πιέσεις με Αλτήρες σε Μπάλα

5) Άσκηση Στήθους με Τροχαλίες για Ψηλά , Μέση και Χαμηλά



6) Βυθίσματα