Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

 

3) Η Δύναμη του μάνγκο και της φράουλας

 

04-renew-COMP-3479335

 

Ενυδάτωσε τον οργανισμό σου με κάλιο και άλλους ηλεκτρολύτες από το μάνγκο και το νερό καρύδας. Το γιαούρτι και τα αμύγδαλα θα σου δώσουν την πρωτεΐνη που χρειάζεσαι για την μυική σου αποκατάσταση

Μερίδες: 2,5

Συστατικά:

3/4 φλιτζάνι νερό καρύδας

1/2 φλιτζάνι γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά

1 1/2 φλιτζάνι μάνγκο σε κομματάκια

1/4 φλιτζάνι παγωμένες φράουλες (περίπου 5)

2 κουτάλια της σούπας αλεύρι από αμύγδαλο

1 κουτάλι στης σούπας φρέσκος χυμός λεμονιού

Εκτέλεση: Ανάμειξε τα συστατικά σε ένα δυνατό blender μέχρι το μείγμα να γίνει πουρές. Μοίρασε σε 2 ποτήρια.

Διατροφικά στοιχεία (ανά μερίδα): 181 θερμίδες, 8gr πρωτεΐνη, 30gr υδατάνθρακες, 4gr φυτικές ίνες, 24gr σάκχαρα, 4,5gr λιπαρά, 1gr κορεσμένα λιπαρά, 27mgr νάτριο

Παραλλαγές:

1) Άλλαξε την γεύση. Αντικατέστησε τις παγωμένες φράουλες με παγωμένα ροδάκινα, ή χρησιμοποίησε ένα άλλο τροπικό φρούτο

2) Μείνε δυνατός. Πρόσθεσε ακατέργαστο βούτυρο αμυγδάλου ή σκόνη πρωτεΐνης ορού γάλακτος χωρίς ζάχαρη και μια δόση καθαρό εκχύλισμα βανίλιας.

3) Πιο πολλούς ηλεκτρολύτες. Χρησιμοποίησε μια μπανάνα, παγωμένη σε λεπτές φέτες ή 1-2 ακτινίδια.