Επιστήμονες στο Παν/μιο William Paterson πρόσφατα συνέταξαν μια λίστα με 41 powerhouse φρούτα και λαχανικά. Δες κάποιες από αυτές τις υπερτροφές και πως θα τις εντάξεις στην διατροφή σου.

1) Κάρδαμο

Αντικατέστησε το μαρούλι στις σαλάτες σου με κάρδαμο. Για να απαλύνεις την πιπεράτη γεύση του, βάλε λίγη σάλτσα πορτοκαλιού.

2) Κινέζικο λάχανο

Ανέμειξε Κινέζικο λάχανο με σκόρδο, τζίντζερ και σάλτσα σόγιας χαμηλή σε περιεκτικότητα σε νάτριο.

3) Σέσκουλα

Σόταρε σέσκουλα μαζί με κρεμμύδια και παρθένο ελαιόλαδο.

4) Παντζάρια

Ανάμιξε στο blender με φρέσκα φρούτα για ένα “πράσινο” smoothie.

5) Σπανάκι

Φτιάξε μια γρήγορη κεσαδίγια με σπανάκι, χρησιμοποιώντας τορτίγια ολικής άλεσης και τυρί με χαμηλά λιπαρά.

6) Ραδίκια

Αντιμετώπισε την “πικράδα” τους μαγειρεύοντας τα φύλλα τους με χυμό λεμονιού ή ελαιόλαδο και μετά πρόσθεσε το μείγμα στα μακαρόνια σου.

7) Φύλλα μαρουλιού

Για ένα τάκο χαμηλών υδατανθράκων, αντικατέστησε την τορτίγια με φύλλα μαρουλιού.

8) Μαϊντανός

Φτιάξε tabbouleh με πλιγούρι, ντομάτες, κρεμμύδια, ελαιόλαδο, χυμό λεμονιού και αρκετές κούπες ψιλοκομμένο μαϊντανό.

9) Μαρούλι (το κοινό)

Φτιάξε το στη σχάρα πασπαλίζοντας το με ελαιόλαδο, λίγο αλάτι, πιπέρι και λίγο τζίντζερ

10) Collard greens (φυτό συγγενικό με το Λάχανο)

Σιγομαγείρεψε τα φύλλα από το λάχανο στην κατσαρόλα με σκόρδο και χυμό πορτοκαλιού

 

 

 

 

Πηγή: mensfitness.com