11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Θα παρατηρήσεις ότι από μόνο του το τρέξιμο δεν αρκεί.

Πρέπει να καις περισσότερες θερμίδες από όσες καταναλώνεις. Παρακάτω θα παρουσιάσουμε 5 στρατηγικές που πρέπει να συνδυάσεις για να πετύχεις το στόχο σου.

Κανόνας #1 : Υγιεινό Φαγητό

Όσο και να τρέξεις αν δε φας σωστά , αποτέλεσμα δε θα δεις αν δεν κάνεις σωστή διατροφή.

Διατήρησε τα μικρά γεύματα και χαμηλά σε λιπαρά καθώς επίσης βάλε φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σου.

Δες tips για διατροφή στον τομέα Υγεία και Διατροφή του Running Magazine

Κανόνας #2 : Ακολούθησε πρόγραμμα προπόνησης

Βρες ένα πρόγραμμα προπόνησης και εφάρμοσε το από την αρχή μέχρι το τέλος!

Στον τομέα Προπονήσεις του Running Magazine θα βρεις πολλές συμβουλές και training plans για τα πρώτα σου χιλιόμετρα

Κανόνας #3 : Τρέξε Τακτικά

Τρέξε 3-4 φορές την εβδομάδα για περίπου 30-40 λεπτά. Μπορεί να θέλεις να τρέχεις κάθε μέρα αλλά δεν είναι σωστό. Να έχεις rest days και να τρέχεις τακτικά!

Κανόνας #4 : Κράτησε το ενδιαφέρον 

2 στρατηγικές θα σε βοηθήσουν να μη βαρεθείς και να πετύχεις πιο γρήγορα το στόχο σου

1) Διαλλειματική Προπόνηση – Διάβασε τα άρθρα πατώντας το κουμπί

2) Γυμναστική Με βάρη – Τρέξιμο και Βάρη για μέγιστη απώλεια Βάρους

Κανόνας #5 : Φάε σωστά με σκοπό τη μεγαλύτερη απόδοση

Εδώ μπορείς να βρεις 40-4 snacks για πριν και μετά την άσκηση