Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Το πλιγούρι είναι ολόκληρος ο καρπός της βρώμης, σπασμένος σε μικρότερα κομμάτια ενώ οι νιφάδες βρώμης είναι περισσότερο επεξεργασμένες.


Running Pass: Μπες κι εσύ στη νέα running παρέα του Running Magazine

Σε 1/4 φλιτζάνι πλιγούρι και 1/4 φλιτζάνι νιφάδες βρώμης βρίσκουμε ότι

  • Το πλιγούρι έχει 140 cal με τις νιφάδες στα 160 cal
  • Έχουν ίδια ποσότητας πρωτεΐνης (5gr)
  • Έχουν την ίδια ποσότητα υδατανθράκων (27gr)
  • Έχουν την ίδια ποσότητα φυτικών ινών (4gr)
  • Το πλιγούρι δεν έχει καθόλου ζάχαρη ενώ οι νιφάδες έχουν 1gr
  • Ίδια ποσότητα λιπαρών (2,5gr)
  • Ενώ το πλιγούρι έχει 0,5gr κορεσμένων λιπαρών ενώ οι νιφάδες καθόλου
  • Έχουν την ίδια ποσότητα ασβεστίου (2% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας)
  • Έχουν την ίδια ποσότητα σιδήρου (10% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας)
  • Το πλιγούρι έχει χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη

 

Το αποτέλεσμα είναι: Πλιγούρι 3 – Νιφάδες 1

 

Κερδίζει το Πλιγούρι

Featured Spce

ADD