Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Please wait...

Το πλιγούρι είναι ολόκληρος ο καρπός της βρώμης, σπασμένος σε μικρότερα κομμάτια ενώ οι νιφάδες βρώμης είναι περισσότερο επεξεργασμένες.

Featured Spce

ADD

Βιταμίνες για δρομείς : 15% έκπτωση στο Πακέτο 3πλής δύναμης για το τρέξιμο από την Natural Doctor

Σε 1/4 φλιτζάνι πλιγούρι και 1/4 φλιτζάνι νιφάδες βρώμης βρίσκουμε ότι

  • Το πλιγούρι έχει 140 cal με τις νιφάδες στα 160 cal
  • Έχουν ίδια ποσότητας πρωτεΐνης (5gr)
  • Έχουν την ίδια ποσότητα υδατανθράκων (27gr)
  • Έχουν την ίδια ποσότητα φυτικών ινών (4gr)
  • Το πλιγούρι δεν έχει καθόλου ζάχαρη ενώ οι νιφάδες έχουν 1gr
  • Ίδια ποσότητα λιπαρών (2,5gr)
  • Ενώ το πλιγούρι έχει 0,5gr κορεσμένων λιπαρών ενώ οι νιφάδες καθόλου
  • Έχουν την ίδια ποσότητα ασβεστίου (2% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας)
  • Έχουν την ίδια ποσότητα σιδήρου (10% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας)
  • Το πλιγούρι έχει χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη

 

Το αποτέλεσμα είναι: Πλιγούρι 3 – Νιφάδες 1

 

Κερδίζει το Πλιγούρι