Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Επαγγελματίες αθλητές έχουν δηλώσει στο παρελθόν ότι ο χυμός από τα παντζάρια κάνει την διαφορά. Κάποιοι αναφέρονται σε αυτόν σαν “νόμιμο ντοπάρισμα”. Ο Παραολυμπιονίκης David Weir αποδίδει τα 4 χρυσά μετάλλια που κέρδισε στους Παραολυμπιακούς αγώνες του 2012, στην πρόσληψη χυμού από παντζάρια.

Αλλά και η επιστήμη υποστηρίζει το ίδιο.

Ερευνητές από το Παν/μιο του Exeter, βρήκαν ότι τα νιτρικά άλατα που περιέχουν, και μέσω του οργανισμού μετατρέπονται σε νιτρικά οξείδια, τα οποία διευρύνουν τα αγγεία σου στο αίμα και μειώνουν την ανάγκη που έχουν οι μυς σου σε οξυγόνο. Αυτό, όχι μόνο μειώνει την αρτηριακή πίεση αλλά αυξάνει και την αντοχή σημαντικά, σε σημείο που σου επιτρέπει να συνεχίσεις την άσκηση μέχρι και 16% περισσότερο, απ ότι θα έκανες χωρίς αυτά.

 

 

 

 

 

Πηγή: mensfitness.com