11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

 

28) Χρησιμοποίησε χέρια και πόδια

Αν κάνεις μια άσκηση που απαιτεί την συνεργασία χεριών και ποδιών, όπως η κολύμβηση, μοιάζει πιο εύκολη απ ότι μια άσκηση που γυμνάζει μόνο μια μεγάλη μυική ομάδα, λέει έρευνα από το Southwest Texas State University. Αυτό την κάνει την άσκηση πιο προσιτή και το πιο πιθανό είναι να την επαναλάβεις και άλλη φορά, άρα και να συνεχίσεις να καις θερμίδες

29) Παίξε Wii

Παίζοντας ενεργητικά παιχνίδια στο Nintendo Wii, όπως τένις και bowling, καις περισσότερες θερμίδες απ ότι αν παίζεις άλλα παιχνίδια σε άλλες κονσόλες όπως στο Xbox 360, σύμφωνα με μελέτη στο British Medical Journey.