Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

10) Βάλε ένταση

Έντονη αεροβική άσκηση για 40 λεπτά, κάνει το σώμα σου να καίει θερμίδες με πιο γρήγορους ρυθμούς μέχρι και μια μέρα μετά την άσκηση, σύμφωνα με έρευνα από το Παν/μιο της Alabama.

11) Μην κρατάς τις λαβές

Αν κρατιέσαι από τις λαβές-στηρίγματα του διαδρόμου ή του ελλειπτικού, μειώνεις την πίεση στους μυς του κάτω μέρος του σώματος σου και καις λιγότερες θερμίδες, λέει ο Stephen Cabral, ένας personal trainer και προπονητής για χάσιμο βάρους από την Βοστόνη. Κρατήσου λίγο και μόνο για ισορροπία.