11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

13 τροφές για ενυδάτωση με περισσότερο από 90% νερό

1) Αγγούρι (περιεκτικότητα σε νερό: 96,7%)

Το κάποτε καλοκαιρινό λαχανικό που τώρα πια βρίσκεται όλο το χρόνο παντού, έχει τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε νερό από οποιαδήποτε άλλη στερεά τροφή και είναι τέλειο για σαλάτες ή μόνο του κομμένο σε φέτες. Αν θέλετε να ανεβάσετε την ενυδατική σας δύναμη, φάτε όσο περισσότερο αγγούρι μπορείτε. Αναμείξτε το με άπαχο γιαούρτι ή φτιάξτε μια σούπα αγγουριού.

Η σούπα είναι ενυδατική από μόνη της, αλλά με το αγγούρι γίνεται ακόμα πιο απολαυστική και τις τέσσερις εποχές του χρόνου.