Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

13 τροφές για ενυδάτωση με περισσότερο από 90% νερό

1) Αγγούρι (περιεκτικότητα σε νερό: 96,7%)

Το κάποτε καλοκαιρινό λαχανικό που τώρα πια βρίσκεται όλο το χρόνο παντού, έχει τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε νερό από οποιαδήποτε άλλη στερεά τροφή και είναι τέλειο για σαλάτες ή μόνο του κομμένο σε φέτες. Αν θέλετε να ανεβάσετε την ενυδατική σας δύναμη, φάτε όσο περισσότερο αγγούρι μπορείτε. Αναμείξτε το με άπαχο γιαούρτι ή φτιάξτε μια σούπα αγγουριού.


Running Pass: Μπες κι εσύ στη νέα running παρέα του Running Magazine

Η σούπα είναι ενυδατική από μόνη της, αλλά με το αγγούρι γίνεται ακόμα πιο απολαυστική και τις τέσσερις εποχές του χρόνου.