Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Πως να τρέξω πιο γρήγορα ;;;

Featured Spce

ADD

Βιταμίνες για δρομείς : 20% έκπτωση στην πολυβιταμίνη για το τρέξιμο από την Natural Doctor ενόψει των μεγάλων αγώνων δρόμου/βουνού

Χρησιμοποίησε λιγότερη ενέργεια για να τρέξεις πιο γρήγορα με τις παρακάτω συμβουλές

Καθώς δεν έχεις γεννηθεί ψηλός με μακρυά άκρα και αδύνατο σώμα όπως οι δρομείς παγκοσμίου κλάσεως, μπορείς να μεγιστοποιήσεις την απόδοσή σου βελτιώνοντας κάποια τεχνικά σου χαρακτηριστικά στο τρέξιμο.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ : Πως να τρέξω τα 10km;

Σωστός Διασκελισμός

Έχεις μεγάλο διασκελισμό όταν το πόδι σου πατάει στο έδαφος πιο μπροστά από το κέντρο βάρους του σώματος σου, ο οποίος έχει σαν αποτέλεσμα να επιβραδύνεις καθώς τρέχεις. Αν κοιτάξεις κάτω την ώρα που τρέχεις και δεις τα δάχτυλα σου πολύ μακρυά από το σώμα σου, τότε ανοίγεις πολύ τα πόδια σου και πρέπει να μειώσεις τον διασκελισμό σου ώστε να κρατάς τα πόδια σου κάτω από τους γοφούς σου.

Ρυθμός τρεξίματος

Στόχευσε για ένα ρυθμό παρόμοιο με ρυθμό ποδηλασίας. Περίπου 85 με 90 πατήματα το λεπτό αν είσαι ψηλός και 90 με 100 πατήματα το λεπτό αν είσαι κοντός δρομέας. Μπορείς πιο εύκολα να μετρήσεις τα βήματα σου μετρώντας μόνο το ένα πόδι το λεπτό και διπλασιάζοντας την μέτρηση σου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ : Tips από 2 επαγγελματίες αθλήτριες για αγώνα 5 km

Τρέξε Μπροστά



Μπορεί να τρέχεις καμαρωτός με όρθιο το σώμα σου αλλά δεν πρέπει να χοροπηδάς. Αν αναπηδάς δυνατά στο έδαφος δημιουργούνται μεγάλες κάθετες δυνάμεις στο σώμα σου που δεν είναι αναγκαίες για να τρέξεις καλά και έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της πιθανότητας να τραυματίσεις τις αρθρώσεις σου. Φαντάσου να τρέχεις κάτω από ένα χαμηλό ταβάνι…αν αναπηδήσεις πολύ θα χτυπήσεις το κεφάλι σου.

Κίνηση των χεριών

Τα χέρια παρέχουν κάποια ισορροπία στο σώμα σου καθώς τρέχεις, αλλά η κίνηση τους δεν πρέπει να είναι υπερβολική. Κράτησε τα χέρια σου λυγισμένα σε περίπου 90 μοίρες και μην επιτρέπεις η κίνηση τους να ξεπερνάει την νοητή, κάθετη στο έδαφος, γραμμή του σώματός σου. Η κίνηση των χεριών επίσης δίνουν κίνηση στα πόδια σου. Όσο πιο γρήγορα κουνάς τα χέρια σου καθώς τρέχεις, τόσο γρηγορότερα τρέχεις. Ένα ελαφρό χτύπημα στα χέρια θα σε βοηθήσει αν τρέχεις στο βουνό ή κάνεις sprint.

Υπερβολική κίνηση ποδιών

Αν λυγίζεις ελαφρά το πόδι σου την ώρα που από το πίσω μέρος του σώματος σου, έρχεται μπροστά για να πατήσει ξανά, χρειάζεσαι λιγότερη δύναμη για να εκτελέσεις αυτή την κίνηση. Όσο πιο γρήγορα τρέχεις, τόσο πιο ψηλά σηκώνεις τις φτέρνες σου στο πίσω μέρος του σώματός σου. Μην υπερβάλλεις σε αυτή την κίνηση όταν τρέχεις με μικρές ταχύτητες. Οι καλύτεροι αθλητές στο τρίαθλο έχουν χαμηλό και εύκαμπτο άνοιγμα στα πόδια τους όταν τρέχουν με ανάλαφρη κίνηση στις φτέρνες τους.

Πηγή: Triathlete.com