Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Πολλοί οι Ημιμαραθώνιοι που έρχονται και παρέρχονται στους αγώνες δρόμου

Παρακάτω παρουσιάζουμε ένα πρόγραμμα για Ημιμαραθώνιο

programma proponisis imimarathonios

Επεξηγήσεις

Warm Up = Ζέσταμα

Cool Down = Περπάτημα 5 λεπτά σε χαλαρό ρυθμό ώστε να επανέλθουν οι σφιγμοί στα φυσιολογικά επίπεδα

Flexibity = Διατάσεις

I-Rate = Η ένταση με άριστα το 10. Όσο πιο κοντά στο 10 είσαι τόσο μέγιστη είναι η ένταση. Όσο πιο κοντά στο μηδέν είσαι τόσο πιο χαλαρή η ένταση

Cross Training = Δραστηριότητες που δεν περιέχουν περπάτημα ή τρέξιμο πχ ποδήλατο , κολύμπι κτλ

Heart Rate = Σφιγμοί σε ποσοστό του μεγίστου του κάθε ατόμου

Easy  Pace = 65-75% των μέγιστων καρδιακών σφιγμών

Moderate Pace = 70-80% των μέγιστων καρδιακών σφιγμών

Strength Training = Ασκήσεις Ενδυνάμωσης

Endurance Run = Συνεχόμενο τρέξιμο σε ένα αργό και άνετο ρυθμό για το σώμα σου