Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Ένα απλό πρόγραμμα για αρχάριους χρειάζεσαι- Φτάσε στα 10km ασφαλής και χωρίς τραυματισμούς


Βιταμίνες για δρομείς : 15% έκπτωση στην πολυβιταμίνη για το τρέξιμο από την Natural Doctor

Σε αυτά τα 3 προγράμματα προπόνησης δε θα αναφερθούμε σε διαλειμματική προπόνηση – είναι για αρχάριους

Δες επίσης : Χρήσιμες συμβουλές για τον πρώτο σου αγώνα 5km & 10km

programma proponisis 10km

 

Επεξηγήσεις



1) Rest = Ημέρα Ξεκούρασης

2)CT = Cross Training ( Ποδήλατο , Κολύμπι ή Ελλειπτικό ) για περίπου 30-40 λεπτά

3) Mile = 1.6 km

 

programma 10km

programma 10km b

 

Διάλεξε όποιο σου αρέσει για αρχή .. και καλά χιλιόμετρα!