Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Για περισσότερα από 50 χρόνια οι ειδικοί σε συμβουλεύουν να μειώσεις την πρόσληψη αλατιού για να μειώσεις τους κινδύνους αυξημένης αρτηριακής πίεσης, καρδιακών νοσημάτων και στεφανιαίας νόσου. Από την άλλη, μειωμένη πρόσληψη ποτάσιου (μεγάλη περιεκτικότητα στις μπανάνες) επίσης αυξάνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων.

Featured Spce

ADD

Βιταμίνες για δρομείς : 15% έκπτωση στην πολυβιταμίνη για το τρέξιμο από την Natural Doctor

Μια έρευνα από το κέντρο ελέγχου και πρόληψης νοσημάτων έδειξε πως ο συνδυασμός υψηλής πρόσληψης αλατιού και χαμηλής πρόσληψης ποτάσιου αυξάνει επιπλέον τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων.



Υψηλή πρόσληψη αλατιού αυξάνει ετησίως τον κίνδυνο κατά 20% ενώ υψηλή πρόσληψη ποτάσιου μειώνει τον κίνδυνο ετησίως κατά 20%. Τα αποτελέσματα αυτά δεν επηρεάστηκαν από το φύλο, φυλή, δείκτη μάζας σώματος ή αρτηριακής πίεσης. Στην έρευνα αυτή συμμετείχαν περισσότεροι από 12000 ενήλικοι στην Αμερική για περίπου 15 χρόνια.

Να καταναλώνεις λιγότερο αλάτι και περισσότερο ποτάσιο

Τροφές με υψηλά επίπεδα ποτάσιου είναι το αβοκάντο, ο χυμός από δαμάσκηνο, το γιαούρτι χωρίς λιπαρά, η σόγια και το βερίκοκο καθώς και οι μπανάνες.

Archives Internal Medicine, 171: 1183-1191