Για περισσότερα από 50 χρόνια οι ειδικοί σε συμβουλεύουν να μειώσεις την πρόσληψη αλατιού για να μειώσεις τους κινδύνους αυξημένης αρτηριακής πίεσης, καρδιακών νοσημάτων και στεφανιαίας νόσου. Από την άλλη, μειωμένη πρόσληψη ποτάσιου (μεγάλη περιεκτικότητα στις μπανάνες) επίσης αυξάνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων.

Featured Spce

ADD

Βιταμίνες για δρομείς : 15% έκπτωση στο Πακέτο 3πλής δύναμης για το τρέξιμο από την Natural Doctor

Μια έρευνα από το κέντρο ελέγχου και πρόληψης νοσημάτων έδειξε πως ο συνδυασμός υψηλής πρόσληψης αλατιού και χαμηλής πρόσληψης ποτάσιου αυξάνει επιπλέον τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων.

Υψηλή πρόσληψη αλατιού αυξάνει ετησίως τον κίνδυνο κατά 20% ενώ υψηλή πρόσληψη ποτάσιου μειώνει τον κίνδυνο ετησίως κατά 20%. Τα αποτελέσματα αυτά δεν επηρεάστηκαν από το φύλο, φυλή, δείκτη μάζας σώματος ή αρτηριακής πίεσης. Στην έρευνα αυτή συμμετείχαν περισσότεροι από 12000 ενήλικοι στην Αμερική για περίπου 15 χρόνια.

Να καταναλώνεις λιγότερο αλάτι και περισσότερο ποτάσιο

Τροφές με υψηλά επίπεδα ποτάσιου είναι το αβοκάντο, ο χυμός από δαμάσκηνο, το γιαούρτι χωρίς λιπαρά, η σόγια και το βερίκοκο καθώς και οι μπανάνες.

Archives Internal Medicine, 171: 1183-1191