Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Δανοί Ερευνητές παρουσιάζουν μία επαναστατική έρευνα

Θέλεις να ζήσεις περισσότερο; Θα πρέπει να τρέχεις σε χαμηλότερους ρυθμούς και λιγότερο σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε αυτόν τον μήνα στο “Journal of the American College of Cardiology”

H New York Times ανέφερε την Τετάρτη ότι μία ομάδα Δανών επιστημόνων, έκανε έρευνα σε στοιχεία 12 ετών από τις συνήθειες 1.100 ανθρώπων  οι οποίοι είναι στην κατηγορία των “joggers” από μία βάση δεδομένων γνωστή ως “Copenhagen City Heart Study”. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα ξεκίνησαν το 2001 δίνοντας πληροφορίες για τις δρομικές τους συνήθειες συμπεριλαμβανομένων της έντασης , της συχνότητας και της διάρκειας.

Ως μέρος της μελέτης, οι ερευνητές σύγκριναν δεδομένα από τους “joggers” με δεδομένα από 4.000 υγιής “non-joggers” . Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι joggers σε αντίθεση με τους non-joggers ζουν περισσότερο.

Καμία έκπληξη ως τώρα….

Η έκπληξη ήρθε όταν συγκρίθηκαν τα ποσοστά θνησιμότητας σε δρομείς χαμηλής συχνότητας και έντασης με αυτούς μέτριας και αυξημένης.

Οι δρομείς που τρέχουν λιγότερο παρουσιάζουν χαμηλότερα ποσοστά θνησιμότητας.

Η ιδανική συχνότητα ορίστηκε σε 2-3 φορές την εβδομάδα.

Ο βέλτιστος ρυθμός ορίστηκε σε αργό μέχρι και μέτριο.

Τώρα η ερώτηση για όλους μας είναι η εξής : Θα παρατήσουμε το επόμενο Long Run σε ένα Slow Run; Τίποτα δεν είναι σίγουρο! 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι σε ότι κάνουμε χρειάζεται μέτρο!

Τους πιστεύουμε τους Δανούς;;

Πηγή : Competitor Running