11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

O Personal Trainer/Health & Wellness Coach του Ομίλου Asian Spa Ayurvedic & City Retreat(*), Eduardo Sierra Garcia, μοιράζεται μαζί μας πολύτιμα μυστικά που αφορούν την υγεία του σώματος και της ψυχής μας.

Τρέξιμο & απώλεια βάρους

Το τρέξιμο και οι ευεργετικές ιδιότητές του στο σώμα μας έχει αποτελέσει αρχής γενομένης την δεκαετία του ’70, αντικείμενο αμέτρητων ερευνών οι οποίες επιβεβαιώνουν πως -με διαφορά- είναι το Νο1 άθλημα που επιτυγχάνει με τον πιο φυσικό τρόπο την απώλεια βάρους. Και το σημαντικότερο… με μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Ο αργός ρυθμός τρεξίματος, δηλαδή η αξιοποίηση μόνο του 55-60% της αντοχής μας, τρεις φορές την εβδομάδα για περίπου 15 με 30 λεπτά, εξασφαλίζει απώλεια βάρους, σύσφιγξη, γράμμωση αλλά και ψυχική υγεία.

Asian Spa(*) Healthy Tips:

TIP 9. Προθέρμανση & Stretching

Πάντα εκπλήσσομαι όταν βλέπω τους ανθρώπους να κάνουν stretching πριν ξεκινήσουν το τρέξιμο και όπως είναι φυσικό αναρωτιέμαι πόσοι από αυτούς θα γυρίσουν σπίτι τραυματισμένοι. Να θυμάστε πάντα ότι κάνουμε stretching μόνο αφότου οι μυς μας έχουν γυμναστεί. Γι’ αυτό παρακαλώ πολύ να ακολουθείτε πάντα την παρακάτω ακολουθία: Προθέρμανση, άσκηση, stretching. Ποτέ το αντίθετο. Με αυτόν τον τρόπο ελαχιστοποιείτε τον κίνδυνο τραυματισμών και μεγιστοποιείται τις επιδόσεις σας.