11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Ο διάδρομος δεν είναι μόνο για τις χειμωνιάτικες ημέρες που δεν μπορείς να βγεις έξω και να τρέξεις. Το μηχάνημα που οι δρομείς αγαπούν να μισούν, πραγματικά μπορεί να σου φανεί χρήσιμο!

Εδώ θα βρεις τους 6 βασικούς λόγους για να πειστείς ότι το τρέξιμο στον διάδρομο μπορεί να σε βοηθήσει:

1. Η ομαλή επιφάνεια
«Πολλοί δρομείς τρέχουν στο χώμα, αν νιώθουν πόνο στο σώμα τους», λέει ο Jonathan Cane, πρόεδρος και προπονητής της City Coach Multisport στην Νέα Υόρκη. «Γενικά αυτό είναι μια καλή ιδέα, αλλά μια ανώμαλη επιφάνεια θα μπορούσε να επιδεινώσει το όποιο πρόβλημα, αν δεν έχεις καλή μηχανική ποδιών». Στον διάδρομο, η επιφάνεια είναι ομαλή, και προφανώς ιδανική, όταν υποφέρεις από πόνους.

2. Μπορείς να προσομοιώσεις ότι τύπο προπόνησης θες
«Αν θέλεις να τρέξεις σε λόφο 5 χιλιομέτρων μέσα στην Νέα Υόρκη, καλή τύχη» λέει ο Cane. «Αλλά μπορείς να τρέξεις σαν να είσαι σε λόφο, στον διάδρομο. Μπορείς να προσομοιώσεις όποιου τύπου προπόνηση θες, για να εξασκηθείς για έναν αγώνα έξω από την πόλη, ή απλά για αλλαγή».
Ο Cane είναι γνωστό ότι προπονείται σταθερά σε διάδρομο με 2-3 βαθμούς κλίση . «Μπορώ να επιβραδύνω αλλά να έχω την ίδια πρόκληση μεταβολισμού, ενώ μειώνω τις επιπτώσεις».

Μάθε τι ισχύει με την προπόνηση σε διαφορετικές επιφάνειες (βουνό, χόρτο, άμμος κλπ) και τι μπορεί να σου προσφέρει η καθεμία από αυτές.

3. Ευκαιρία να ελέγξεις την μορφή σου
Αυτό που δεν μπορείς να το κάνεις στον δρόμο, μπορείς να το κάνεις μπροστά από έναν καθρέφτη: δες τον εαυτό σου. «Πολλοί δρομείς δεν έχουν ιδέα για το πώς φαίνονται, και κοιτάζοντας τον εαυτό σου, σου δίνει μεγαλύτερη αίσθηση της κίνησης», λέει ο Cane.
Κοιτάζοντας στον καθρέφτη, μπορείς να δεις τι κάνεις λάθος, ίσως να μην σηκώνεις τα γόνατα αρκετά ψηλά, και να προσπαθήσεις να το διορθώσεις.

4. Η ασφάλεια
Τα αυτοκίνητα, οι απρόσεχτοι άνθρωποι, η λάθος περιοχή της πόλης – ο διάδρομος σε απελευθερώνει από αυτούς τους κινδύνους. «Μου αρέσει οι αθλητές μου να μείνουν προσηλωμένοι στην προπόνηση, χωρίς αντιπερισπασμούς, αλλά μερικές φορές είναι ωραίο απλά να ρυθμίζεις τον διάδρομο και να τρέχεις», λέει ο Cane. Αν έχεις την τάση να επιβραδύνεις καθώς η προπόνηση συνεχίζεται, ο διάδρομος θα σε βοηθήσει να το διορθώσεις αυτό.

Δες ποιες είναι οι 4 συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσεις για να τρέξεις περισσότερα χιλιόμετρα με ασφάλεια.

5. Μια πρόκληση του μυαλού
Το να τρέχεις τα χιλιόμετρα χωρίς να αλλάζουν οι παραστάσεις γύρω σου, σου μουδιάζει το μυαλό. Το να αντιμετωπίσεις αυτή την κατάσταση, σε εκπαιδεύει ψυχικά και σε βοηθά να αντιμετωπίσεις έναν δύσκολο αγώνα.

6. Κράτα στατιστικά
«Είμαι σπασίκλας και μου αρέσουν οι αριθμοί», λέει ο Cane. «Ξέρεις ακριβώς πόσο μακριά έχεις φτάσει, πόσο έχεις τρέξει σε κλίση, κοκ. Συνδύασε την προπόνηση με μέτρηση των σφυγμών σου. Είναι ένας ωραίος τρόπος να βλέπεις την πρόοδό σου».

Τελικά, η προπόνηση στον διάδρομο δεν είναι και τόσο κακή… Ανέβασε επίπεδα στον διάδρομο και δες τα αποτελέσματα.