11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Όταν ξεκινάς για πρώτη φορά τη προπόνηση είναι δελεαστικό να ξεσκονίσεις τα παλιά αθλητικά που έχει η ντουλάπα σου.

Δεν είναι όμως καλή ιδέα. Παπούτσια σε κακή κατάσταση που δεν στηρίζουν σωστά το πόδι είναι η αιτία πολλών τραυματισμών.

Επένδυσε σε ένα σωστό παπούτσι που δεν θα σου προκαλέσει τραυματισμούς και θα αυξήσει την απόδοση σου στο τρέξιμο.

Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να πάρεις το ζευγάρι που χρειάζεσαι.

Μην τσιγκουνευτείς: Μπορεί ένα καλό αθλητικό παπούτσι να κοστίζει αρκετά αλλά η επένδυση αξίζει τον κόπο. Σκέψου ότι θα δώσεις κάτι παραπάνω αλλά θα σε γλιτώσει από χρήματα που θα δώσεις σε κάποιον γιατρό αν τραυματιστείς και φυσικά από τον πόνο που μπορεί να προκληθεί στα πόδια σου.

Συμβουλεύσου κάποιον ειδικό: Το καλύτερο είναι να πας σε ένα εξειδικευμένο κατάστημα αθλητικών παπουτσιών, όπου ένας πωλητής μπορεί να σε σου προτείνει το αθλητικό παπούτσι που είναι κατάλληλο γα το πόδι σου και για την χρήση που θες να του κάνεις.

Details_running_shoe_myth

Σίγουρος για το νούμερο σου. Επειδή το μέγεθος των ποδιών μας μπορεί να αλλάξει με την πάροδο του χρόνου καλό θα ήταν πριν αγοράσεις το παπούτσι που επέλεξες να μετρήσεις ξανά τα πόδια σου. Πολλοί άνθρωποι καταλήγουν να πάρουν ένα παπούτσι που είναι μισό μέγεθος μεγαλύτερο από ότι τα πόδια τους, με αποτέλεσμα ο επιπλέον χώρος να επιτρέπει στο πόδι να λυγίζει και τα δάχτυλα των ποδιών να προχωράνε προς τα εμπρός σε κάθε διασκελισμό.

Tip: Δοκίμασε τα παπούτσια με τις κάλτσες που φοράς όταν τρέχεις..!

Δοκίμασε όσα περισσότερα μοντέλα μπορείς για να καταλήξεις στο ιδανικότερο και μην πας με βάση τη τιμή και την μόδα.

 

Πηγή : Runners World