Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Όταν σκεφτόμαστε τις υπερτρoφές το μυαλό μας πάει κατευθείαν σε εξωτικές αλλά και δυσεύρετες τροφές. Η αλήθεια είναι πως μπορούμε να τις βρούμε και ακόμα και στο mini market της γειτονιάς.

Αυτά τα 11 superfoods παρέχουν θρεπτικά συστατικά στους δρομείς ενισχύοντας το μεταβολισμό και παράλληλα την καύση του λίπους.

Ενισχύστε το μεταβολισμό σας

Φασόλια

beans

Τα φασόλια μπορούν να οδηγήσουν σε μείωση της πείνας καθώς περιέχουν πολλές φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Βοηθούν επίσης στην απώλεια βάρους καθώς διαθέτουν ανθεκτικό άμυλο. Η υψηλή τους περιεκτικότητα σε αυτό το θρεπτικό συστατικό (ένα είδος υδατανθράκων που περνά άπεπτο από το έντερο σας) μπορεί να αναγκάσει το σώμα σας να χρησιμοποιήσει επιπλέον ενέργεια. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Κολοράντο διαπίστωσαν ότι οι ενήλικες που κατανάλωναν γεύματα με ανθεκτικό άμυλο είχαν υψηλότερο μεταγευματικό μεταβολικό ρυθμό. Το ανθεκτικά άμυλο μπορεί επίσης να βοηθήσει στον έλεγχο της όρεξης.

Δοκιμάστε: Πουρές από φασόλια με σκόρδο και λίγο λάδι.

Καυτερές πιπεριές

peppers

Οι καυτερές πιπεριές διαθέτουν την ουσία καψαϊκίνη που βοηθά στην καύση θερμίδων μετά από ένα γεύμα. Γενικά η κατανάλωση πικάντικων τροφών θα σας αποτρέψει από το να τρώτε υπερβολικά.

Δοκιμάστε:  Jalapenos για μαρινάρισμα.

Φακές 

lentils

Αυτά τα μικροσκοπικά όσπρια μπορούν να χαρακτηριστούν και ως ένα μεταβολικό εργοστάσιο. Όπως και τα φασόλια, περιέχουν ανθεκτικό άμυλο και είναι πλούσιες σε σίδηρο.

Δοκιμάστε: Προσθέστε φακές σε σαλάτες.

Κάψτε το λίπος πιο γρήγορα

Βοδινό κρέας

beef

Το βοδινό κρέας και συγκεκριμένα από ζώα που τρέφονται αποκλειστικά με χορτάρι, έχει μια καλύτερη αναλογία ωμέγα-3 προς ωμέγα-6 λιπαρά οξέα. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι ευρέως γνωστά για τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές τους και περιέχουν ένα στοιχείο που ονομάζεται συζευγμένο λινολεϊκό οξύ (CLA). Το σώμα σας χρησιμοποιεί το CLA για την οικοδόμηση των μυών και την καύση του λίπους.

Πράσινο Τσάι

green-tea

Το πράσινο τσάι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε EGCG. Αυτό το φυτοχημικό προωθεί την οξείδωση των λιπών αλλά και τη θερμογένεση. Σε μια ομάδα μελετών εκείνοι που έπιναν πράσινο τσάι έκαψαν περισσότερες θερμίδες και λίπος καθημερινά.

Κόκκινο κρασί

red-wine

Το δέρμα των σταφυλιών που παράγουν το κόκκινο κρασί περιέχουν ρεσβερατρόλη, μια πολυφαινόλη που συνδέεται με πολλά γνωστά οφέλη, όπως η μείωση του κινδύνου των καρδιακών παθήσεων. Η ρεσβερατρόλη έχει επίσης αποδειχθεί ότι μειώνει την παραγωγή των ορμονών του στρες που αναγκάζει το σώμα σας να αποθηκεύσει λίπος.

Σησαμέλαιο

sesamoil

Μια ένωση που βρίσκεται στο σησαμέλαιο και ονομάζεται σησαμίνη έχει αποδειχθεί ότι έχει τη δυνατότητα καύσης του λίπους. Αυξάνει επίσης την παραγωγή των κετονών, η οποία βοηθά το σώμα σας να διατηρήσει τους μύες. Επιπλέον, περιέχει λιγνάνες οι οποίες βοηθούν το συκώτι σας να παράγει ένζυμα που είναι απαραίτητα για το μεταβολισμό του λίπους.

Νιώστε Πλήρης

Αβοκάντο

avocando

Αυτά τα κρεμώδη πράσινα φρούτα αποτελούν μία πλούσια πηγή μονοακόρεστου λίπους, το οποίο είναι υγιεινό για την καρδιά. Όπως κάθε λίπος που καταναλώνεται ως μέρος ενός γεύματος, τα αβοκάντο είναι το τελευταίο στη σειρά για την πέψη. Τα υπέρβαρα άτομα σε μια πρόσφατη μελέτη στο Loma Linda University της Καλιφόρνια που έτρωγαν μισό αβοκάντο στο γεύμα ανέφεραν σημαντική μείωση στην επιθυμία για να φάνε αργότερα το απόγευμα.

Αυγά

eggs

Τα αυγά περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα, που τα καθιστά μια πλήρη πρωτεΐνη. Στην πραγματικότητα, οι μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση αυγών για πρωινό μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε περισσότερο βάρος.

Πατάτες

potatoes

Οι πατάτες περιέχουν ανθεκτικό άμυλο (για να μην αναφέρουμε τη βιταμίνη C και κάλιο) διατηρώντας το αίσθημα της πείνας.

Σούπα

soup

Η κατανάλωση ενός μπολ σούπας έχει αποδειχθεί πως περιορίζει την πρόσληψη θερμίδων σας. Το αποτέλεσμα είναι διπλό: Πρώτον, σας γεμίζει. και δεύτερον σας χορταίνει.