Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Οι καρδιακές παθήσεις αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου για τους άνδρες και τις γυναίκες παγκοσμίως.

 

Το να τρέχετε σε ημερήσια βάση, δε σας παρέχει παράλληλα και ανοσία. Πράγματι, το 25% των καρδιακών παθήσεων συμβαίνει σε άτομα που δεν κάπνισαν ποτέ και είχαν χαμηλά επίπεδα χοληστερόλης. Τα καλά νέα είναι πως η άσκηση μειώνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας, πόσο περισσότερο εάν συνδυαστεί με μία υγιεινή διατροφή όπως η μεσογειακή. Το κλειδί της επιτυχίας βρίσκεται στην ενσωμάτωση υγιεινών τροφών στο καθημερινό μας διαιτολόγιο:


Running Pass: Μπες κι εσύ στη νέα running παρέα του Running Magazine

Μούρα – Μάνγκο – Εσπεριδοειδή

berries

Έρευνες δείχνουν πως όσοι καταναλώνουν τα συγκεκριμένα φρούτα διατρέχουν χαμηλότερο κίνδυνο να προσβληθούν από καρδιακές παθήσεις, καθώς περιέχουν μία ποικιλία θρεπτικών συστατικών όπως ανθοκυανίνες (μούρα), καροτένια (μάνγκο), και βιταμίνη C (εσπεριδοειδή). Προσπαθήστε να καταναλώνετε και τους 3 τύπους φρούτων καθημερινά!

Featured Spce

ADD

Μαύρη σοκολάτα

dark-chocolate

Αν είστε υπέρβαροι η άσκηση μπορεί να ανεβάσει κατακόρυφα την αρτηριακή πίεση, ωστόσο οι φλαβανόλες που βρίσκονται στο κακάο είναι “διατεθειμένες” να βοηθήσουν. Τα συγκεκριμένα συστατικά βοηθούν στην καλύτερη ροή του αίματος και ρίχνουν την αρτηριακή πίεση μετά την άσκηση. Μερικά γραμμάρια μαύρης σοκολάτας την ημέρα, παρέχουν σημαντικά οφέλη στην καρδιά.

Παρθένο ελαιόλαδο

Extra-Virgin-Olive-Oil

Τα ισχυρά αντιοξειδωτικά που διαθέτει καταπολεμούν τις φλεγμονές αλλά και την “κακή” χοληστερόλη (LDL) που είναι ο κύριος εχθρός για τις αρτηρίες. Χρησιμοποιήστε το για να σοτάρετε τα λαχανικά, αλλά αποφύγετε το τηγάνισμα καθώς οι υψηλές θερμοκρασίες που δημιουργούνται βλάπτουν τα συστατικά του.

Σαλάτες – Κρεμμύδια – Τεύτλα

greens

Οι σαλάτες περιέχουν φυλλικό οξύ και τα κρεμμύδια κερσετίνη. Αυτά τα συστατικά προστατεύουν τα αιμοφόρα αγγεία του οργανισμού. Τα τεύτλα προσφέρουν νιτρικά άλατα, τα οποία είναι απαραίτητα για τον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης. Να τρώτε τουλάχιστον 3 μερίδες από λαχανικά την ημέρα!

Σολομός

salmon

 

Τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός παρέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Αυτά τα ζωτικής σημασίας λίπη καταπολεμούν τα τριγλυκερίδια και βοηθούν στην επούλωση των φλεγμονών που καταστρέφουν τα αιμοφόρα αγγεία και θέτουν τις βάσεις για τις καρδιακές νόσους. Βάλτε το σολομό στις ζωές σας, 2 φορές την εβδομάδα.

Καρύδια

walnuts-seeds

 

Νέες έρευνες αποκαλύπτουν πως τα καρύδια περιέχουν προστατευτικές αντιοξειδωτικές φαινόλες, που μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων. 7 καρύδια την ημέρα είναι μια καλή επιλογή για την υγεία της καρδιάς.

Κόκκινο κρασί

red-wine

Μελέτες δείχνουν πως η κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών είναι υπεύθυνη για την αύξηση της “κακής” χοληστερόλης. Το κόκκινο κρασί όμως περιέχει ρεσβερατρόλη η οποία προστατεύει τα αιμοπετάλια, μειώνοντας τον κίνδυνο καρδιοπάθειας. Ένα ποτήρι κρασί για τις γυναίκες και δύο για τους άνδρες είναι η ιδανική ποσότητα που θα βοηθήσει την καρδιά σας σε ημερήσια βάση. Η υπερκατανάλωση κρασιού όμως μπορεί να οδηγήσει σε καρδιακές παθήσεις.

Γιαούρτι – Τυρί

Cream Cheese

Μια αυστραλιανή μελέτη διαπίστωσε πως η κατανάλωση γιαουρτιού και τυριού για τρεις εβδομάδες, μπορεί να μειώσει τους δείκτες των φλεγμονών που συνδέονται με τις καρδιακές νόσους. Ο συνδυασμός του ασβεστίου και των προβιοτικών μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Φάτε μία μερίδα γιαουρτιού και λίγα γραμμάρια τυριού την ημέρα και η καρδιά σας θα σας ευγνωμονεί.