Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Άνθρωποι που έχουν ακολουθήσει αγωγή για τον καρκίνο, συχνά νιώθουν κούραση, αλλά το τρέξιμο ή το ποδήλατο μπορεί ενδεχομένως να ενισχύσουν την ενέργειά τους, σύμφωνα με βρετανική έρευνα που εστίασε σε περισσότερους από 2.000 ανθρώπους.

Featured Spce

ADD

Βιταμίνες για δρομείς : 15% έκπτωση στην πολυβιταμίνη για το τρέξιμο από την Natural Doctor

Η κούραση διαρκείας των ασθενών με καρκίνο έχει αποδοθεί στον ίδιο τον καρκίνο, περιλαμβανομένου του πόνου, και στις περιπτώσεις αγωγών όπως η χημειοθεραπεία. Προηγούμενες έρευνες δείχνουν την ψυχοθεραπεία, τις διατροφικές συμβουλές και το βελονισμό ως πιθανές λύσεις.

Ωστόσο, ελαφριά ως μέτρια άσκηση αποτελεί κάτι που οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν στο χρόνο τους, με καθόλου ή με μικρό κόστος, δήλωσαν οι ερευνητές των οποίων τα ευρήματα δημοσιεύονται στο περιοδικό The Cochrane Library.

Η Fiona Cramp, του University of the West of England στο Μπρίστολ, που έλαβε μέρος στην ανάλυση, δήλωσε ότι δεν περιμένει οι άνθρωποι να βγουν και να τρέξουν ένα χιλιόμετρο αύριο. Ορισμένοι θα είναι αρκετά καλά ώστε να μπορέσουν να πάνε για τρέξιμο ή για ποδήλατο, πράγμα θετικό.

Αλλά ενθαρρύνει τους ανθρώπους να αρχίσουν με χαμηλό επίπεδο.

Η Cramp και ο James Byron-Daniel συνέλεξαν ευρήματα από 38 έρευνες που συνέκριναν άμεσα περισσότερους από 2.600 ανθρώπους με κούραση σχετιζόμενη με τον καρκίνο, που ακολούθησαν ή όχι πρόγραμμα εκγύμνασης.



Η πλειοψηφία αυτών των ερευνών εστίασε σε γυναίκες με καρκίνο μαστού και το είδος του προγράμματος ποικίλλει από περπάτημα μέχρι ποδήλατο, βαράκια ή γιόγκα. Περισσότερες από τις μισές έρευνες περιέλαβαν πολλές ασκήσεις ή επέτρεπαν στο συμμετέχοντα να επιλέξει το είδος φυσικής δραστηριότητας.

Η ποσότητα συνταγογραφούμενης άσκησης ποίκιλε από 2 φορές την εβδομάδα ως καθημερινή άσκηση, διάρκειας από 10 λεπτά έως 2 ώρες, ανάλογα με την έρευνα.

Οι ερευνητές, όταν συνδύασαν τα αποτελέσματα, ανακάλυψαν ότι η σωματική δραστηριότητα κατά τη διάρκεια και μετά την αγωγή συνδέθηκε με βελτιωμένη ενέργεια. Συγκεκριμένα, η αεροβική άσκηση όπως το περπάτημα και το ποδήλατο έτεινε να μειώνει την κούραση περισσότερο από την άσκηση αντίστασης.

Η Cramp δήλωσε ότι γνωρίζουν πως θα υπάρξει διαφορά, Ο μέσος ασθενής θα λάβει το όφελος από τη σωματική άσκηση, αν και το πραγματικό όφελος θα ποικίλλει.

Για παράδειγμα, υπήρξαν οφέλη σχετιζόμενα με την άσκηση για ανθρώπους με καρκίνο μαστού και προστάτη, αν και όχι για όσους έπασχαν από λευχαιμία και λέμφωμα.

Πηγή: iatronet.gr