Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Το τρέξιμο παραμένει ένας από τους καλύτερους και πιο γρήγορους τρόπους για να κάψετε θερμίδες και λίπος, αλλά και να διατηρήσετε μία καλή φυσική κατάσταση με πολλά πλεονεκτήματα για την καρδιά, τα κόκαλα και τους μύες.

Αυτός είναι και ένας από τους κύριους λόγους που το τρέξιμο έχει αρκετούς αρχάριους. Όμως πολλοί είναι εκείνοι που απογοητεύονται όταν αρχίζουν να τρέχουν καθώς δεν πιστεύουν πως πρόκειται για ένα δύσκολο άθλημα.

Πότε το τρέξιμο θα αρχίσει να γίνεται ευκολότερο;

Επειδή κάθε δρομέας είναι διαφορετικός η απάντηση σε αυτό το ερώτημα εξαρτάται από το ίδιο το άτομο.

Αλλά πρώτα πρέπει να εξετάσουμε τους ακόλουθους παράγοντες:

Πόσο γυμνασμένοι πρέπει να είστε πριν αρχίσετε το τρέξιμο; Πόσα παραπανίσια κιλά έχετε; Πόσο χρονών είστε;

Εάν είστε ενεργός σε ολόκληρη τη ζωή σας πχ παίζατε τακτικά μπάσκετ ή πηγαίνατε 2-3 φορές την εβδομάδα στο γυμναστήριο, τότε δεν θα έχετε πρόβλημα να προσαρμοστείτε στο τρέξιμο, σε αντίθεση με εκείνους που έκαναν καθιστική ζωή. Μην ανησυχείτε όμως γιατί αν διανύετε τη 2η ή 3η δεκαετία της ζωής σας και θέλετε να χάσετε το πολύ 10 κιλά τότε σε 2-3 εβδομάδες θα έχετε προσαρμοστεί στις ανάγκες του τρεξίματος. Εφόσον είστε μεγαλύτεροι το σώμα σας θα χρειαστεί 4-6 εβδομάδες για να προσαρμοστεί.

Μερικές χρήσιμες συμβουλές για να μην τα παρατήσετε είναι οι εξής: Κρατήστε χαμηλές προσδοκίες – Μην τρέχετε πολύ σε σύντομο χρονικό διάστημα – Κάντε καλή προθέρμανση – Χαλαρώστε και ανακτήστε τις δυνάμεις σας – Τρέξτε παρέα με άλλους που σας κρατούν σε ρυθμό