Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Όταν θέλετε να δείτε πραγματική βελτίωση σαν δρομέας, δεν υπάρχουν συντομεύσεις. Δες πως θα το καταφέρεις με 10 βήματα:

Άλλαξε τα ερεθίσματα σου

Οι περισσότεροι δρομείς όλων των ηλικιών μπορούν να βελτιωθούν σημαντικά εάν υιοθετήσουν μία πολιτική: Πάρε συμμετοχή σε διαφορετικούς τύπους προπόνησης καθ ‘όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.

Αρκετοί δρομείς τρέχουν με τον ίδιο τρόπο σε διαφορετικό ρυθμό κάθε μέρα. Διανύστε μια απόσταση που είναι κατά 30% πιο δύσκολη από τις συνηθισμένες, για 1 με 2 εβδομάδες. Δοκιμάστε το και θα δείτε μία σημαντική βελτίωση των ικανοτήτων σας.

Κρατήστε τις “εύκολες” μέρες σας εύκολες

Πολλοί είναι οι δρομείς που δεν επιτρέπουν στα σώματά τους να επανέλθουν ύστερα από μια δύσκολη προπονητική μέρα. Κάντε αποθεραπεία 2 με 3 μέρες για να δώσετε στον οργανισμό σας τις απαραίτητες ανάσες από τις βαριές προπονήσεις. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να τρέχετε πιο ικανοποιητικά.

Τρέξιμο σε λόφους

Το τρέξιμο στους λόφους είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να βελτιώσετε την ισορροπία και τη δύναμή σας, κάτι το οποίο έχει ζωτική σημασία για να τρέχετε γρηγορότερα. Μία φορά κάθε 10 ημέρες θα σας βοηθήσει αρκετά. Συμβουλή: Προσπαθήστε να επιταχύνετε όσο πλησιάζετε στην κορυφή του λόφου.

Κάνε και άλλες ασκήσεις (εκτός από τρέξιμο)

Το κολύμπι αλλά και οι ασκήσεις με το ελλειπτικό μηχάνημα, είναι από τους πλέον διαδεδομένους τρόπους για να διατηρήσετε αλλά και να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση χωρίς να τραυματιστείτε.

Τρέξτε έχοντας ένα λεπτομερές σχέδιο

Ίσως το πιο προφανές και λιγότερο προσαρμόσιμο στοιχείο της προπόνησης: το λεπτομερές σχέδιο. Το τρέξιμο μπορεί να θεωρηθεί επιτυχές και αποτελεσματικό όταν έχετε θέσει κάποιο μελετημένο πλάνο. Έτσι θα πετύχετε και καλύτερες αποδόσεις.

Προπονηθείτε μαζί με άλλους δρομείς

Το να προπονείστε μαζί με άλλους έχει πολυάριθμα πλεονεκτήματα. Αρχικά “συνδέεστε” μαζί με άλλους και δημιουργείτε μία άτυπη ομάδα. Οι αθλητές έχουν λιγότερες πιθανότητες να τα παρατήσουν, εάν ξέρουν πως άλλοι βασίζονται πάνω τους για να ολοκληρώσουν μία άσκηση. Επίσης, τα κίνητρα αυξάνονται για την επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί από όλους τους δρομείς.

Βάλτε στόχους

Πολλοί είναι οι αθλητές που αποτυγχάνουν να θέτουν συχνά στόχους. Ο φόβος για μια πιθανή αποτυχία είναι ο κύριος λόγος. Παρ’ όλα αυτά εκείνοι που βάζουν ψηλούς στόχους έχουν καλύτερες επιδόσεις από τους υπόλοιπους.