Οι δρομείς ψάχνουν διαρκώς τρόπους για να επιταχύνουν την αποθεραπεία τους μετά την προπόνηση καθώς και να μετριάσουν τον πόνο που νιώθουν. Θέλουν να βρουν γρήγορες λύσεις για να βρίσκονται πάλι στη σωστή φυσική κατάσταση μέχρι την επόμενη προπόνηση.

Ο καλύτερος τρόπος αποθεραπείας είναι ο ύπνος!

Γιατί ο ύπνος είναι τόσο σημαντικός;

Οι περισσότεροι δε γνωρίζουν την ευεργετική αξία του ύπνου. Μία έρευνα του Πανεπιστημίου του Stanford έδειξε πως οι αθλητές του μπάσκετ που κοιμούνται 10 ώρες έχουν καλύτερα ποσοστά ευστοχίας και είναι πιο γρήγοροι κατά τη διάρκεια του αγώνα. Τα ίδια αποτελέσματα προέκυψαν για τους κολυμβητές και για τους παίκτες γκολφ.

Πώς να κοιμηθείτε σαν επαγγελματίας

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να έχετε έναν πιο ευεργετικό ύπνο απ’ ότι συνήθως:

1. Αποφύγετε την ακτινοβολία μια ώρα πριν κοιμηθείτε

Το φως από τις οθόνες των smart phones, των τηλεοράσεων και των tablets επιδρά αρνητικά στον ρυθμό του ύπνου σας και σας εμποδίζει να κοιμηθείτε πιο γρήγορα

2. Χρησιμοποιήστε κουρτίνες συσκότισης στην κρεβατοκάμαρά σας

Το φως δίνει σήμα στο σώμα σας να “ξυπνήσει” ακόμα και αν είναι 5 το πρωί! Προσπαθήστε να καλύψετε κάθε πιθανή πηγή φωτός λίγο πριν πέσετε στο κρεβάτι.

3. Διαβάστε ένα βιβλίο φαντασίας

Αυτή η στρατηγική βοηθά τον οργανισμό σας να χαλαρώσει μη επιτρέποντας στον εγκέφαλό σας να κάνει σκέψεις που αφορούν τη δουλειά σας αλλά και τι έχετε να κάνετε την επόμενη μέρα. Εφαρμόστε αυτήν την τακτική μισή ώρα πριν κοιμηθείτε.

4. Ήρεμα με τον καφέ

Τα διεγερτικά που βρίσκονται στον καφέ αλλά και στα ενεργειακά ποτά μπορεί να επιφέρουν έναν ανήσυχο ύπνο. Ελαττώστε την καφεΐνη που λαμβάνετε κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ακολουθώντας αυτές τις απλές συμβουλές θα καταφέρετε να ανακτήσετε το χαμένο έλεγχο του ύπνου σας. Έτσι θα νιώσετε γεμάτοι ενέργεια όταν πρόκειται να τρέξετε κατά τη διάρκεια της μέρας. Καλύτερη διάθεση, λιγότεροι τραυματισμοί και καλύτεροι χρόνοι τρεξίματος είναι μερικά από τα θετικά αποτελέσματα που επιφέρει ένας υγιής ύπνος.